CONDICIONS DELS SERVEIS DE L’ÀREA FISCAL I DE GESTIÓ DE LLOGUERS

Assessorament general referent al lloguer de locals comercials
Assessorament general en l’àmbit legal, jurídic i fiscal: resolució de dubtes i consultes legals per als assumptes referents al lloguer dels locals comercials. Tot tipus d’assessorament inicial bàsic i inicial.

Presentació de models tributaris i confecció de llibres registre
Comptabilització periòdica al nostre sistema informàtic de tota la documentació de l’activitat: factures emeses, factures rebudes, despeses bancàries, assegurances i resta de despeses deduïbles.
Confecció i presentació, arrel de la comptabilització realitzada, de les diferents declaracions i autoliquidacions tributàries, segons les circumstàncies de l’activitat, que engloben les referents a l’IVA (models 303) i, en cas de ser necessari, la declaració informativa d’Entitats en règim d’atribució de rendes (model 184) i/o la declaració anual d’operacions amb tercers (model 347).

Confecció dels rebuts de lloguer i control dels increments de l’IPC anuals
Confecció dels rebuts de lloguer de forma mensual i enviament a l’arrendatari de forma mensual, segons les particularitats acordades i incloent els conceptes previstos segons contracte. Control dels increments de l’IPC anuals i aplicació en els rebuts de lloguer.

Servei vigilància notificacions electròniques i obtenció certificat digital
Recepció de cadascuna de les notificacions enviades per l’Agència Tributària i per la Seguretat Social a la persona física. Vigilància diària de la bústia virtual de les notificacions electròniques, control dels terminis de resposta a requeriments i resta de notificacions efectuades. D’aquesta manera s’evita que algunes notificacions quedin sense entregar i que quedin automàticament notificades a través de publicació edictal (a través de Diaris Oficials), podent originar greus conseqüències a banda de les corresponents sancions.
Inclou l’obtenció del certificat digital de forma gratuïta en cas de contractació del “Servei de vigilància de les notificacions electròniques”.

En cas de no contractar el “Servei de vigilància de les notificacions electròniques”, caldrà tenir en compte que serà el propi client qui l’hagi de realitzar, ja que en compliment de la normativa vigent, aquestes notificacions no s’envien per correu postal sinó que únicament es notifiquen de forma telemàtica. Es pot gaudir d’aquest servei per un suplement de 8€ mensuals en la quota.